Tuesday, May 22, 2007

Finally!

I am settledddd woohooo!!!....moved into a new apt 2 weeks ago....and today comcast FINALLY did what they were paid to do and gave me effing cable/internet service...it really was about damn time...for the past 2 weeks i have been mentally ALL OVER the place...its so hard living without cable or internet...like seriously!!....i went a yr without a cell phone easily(something that I NEVER thot i could do) BUT 2 weeks without internet and cable was like HELL on earth....i am so backwards in entertainment blog jist, i have so many fbook albums to view (loser) so many msgs to reply.....so much ish to do.....where do i frigging START?????!


WHEW!

Anyway sooo i like totally love my new location, there is nothing like living in a very convenient area...life is so good yay!....

I want to say a big happy birthday to my sweetheart ABBY, she turned 21 on monday..(FINALLY!) .....She can finally burn her FAKE ID, that SELDOM worked anyway lol...really im so excited!...cant wait to see u in 2 weeks girl!!!!




I have been reading a lot of books on entertaining, i am thinking of hosting the cutest ever theme party...dont know when...but i know its going to be soo cute...i am thinking a breakfast at tiffany's type thing...to go hand in hand with my obsession with holly golightly...of cus.....there is this abs shambolic canvas of her in ikea that i really want to get my fingers on....its about 79 bucks and that it Quite steep...considering that we (sis & I) had to get new furniture for our living room and things....so hopefully...the stars can align and i can fit it into my budget...:(... for now i have to make do with my miniature canvas of her....sigh*
whats really cute is that i visited this really fab girls house the other day and saw it hanging in her room...sign*...now i want it even more....and im slightly jealous..






If there was one trait about myself that i could pick as my fave, it would be my ability TO NOT HATE ON GIRLS WHO ARE KILLING IT.....i have met my fair share of girls who will literally dump all over any girl who seems to be doing it for her self...whether its in terms of brains, baffs or beauty....i always thank God that i am on the other side of the fence....the fence which appreciates....i dont understand how to be on the other side....and i never want to....i believe that if i was that type of chic who is always hating....i would have DIED of bitterness this weekend...because the amount of goodlooking educated chics i met this weekend alone was just ridiculous....like i felt like i was being slapped from every corner...i was very impressed shaz....i am talking smart, beautiful african chics....wearing clothes that I LOVE .....driving nice cute signature cars...its a good thing definitely....you always need friends like that to keep u FOCUSED lol....make you want to work hard and get that money in your pocket so you can casually rock loubotins too...amen...God is in control.

I have been thinking alot about the cranberry summer collection.... looking for new places to buy fabric....im thinking along the lines of very breezy, very carefree...when i say i...i mean we...anyway....yes...carefree and breezy...summer dresses....sigh*....but since nyc is always true to me...i am making a stop there this weekend to see what attracts me...... wish me luck!

We definitely rocked cranberry to this really nice party on saturday...had A LOT of beautiful ladies giving us their contact info...yay!...had this girl offer 400 dollars for joans dress...awesome.....i have to say that i really love the fam throwing the party...really wonderful pple..:).
On an ending note, i am compelled to holla at my pple tho so i go, "Igbo kwenu"!!...


when all else fails....you cant go wrong with cranberry..lol...goodtimes.

7 comments:

true supermodel said...

Are the three of you going to continue designing after you start Dental school etc.. this fall.

jaja said...

Cute dresses! I knew you were Naija, but I did not know you were Igbo, too! Cool beans!:)Much success on your dress line.


peace,love,jaja.

Mari said...

You girls look smashing! Enjoy the new home. I don't think I could live without cable or internet. I'd go crazy. As well as without a cell phone. I don't know how some ppl go about without having a phone.

dezha said...

"casually rocking louboutins"...I say a double amen to that...

2ndCorin5:17 said...

HOT! HAWT!! HAUTE!!! Guys, I love ur blog!! Haven't seen any of ur designers yet BUT I'm sooo eager.
And I totally feel u on the hateration thing, lol...
Some people get thick back... lol

Igbo Kwenu!!!

Narnia said...

Cute!!

Narnia said...

Cute!!